Ostatni Dzień Zimy

Środa, 23 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Jura
WIĘCEJ ZDJĘĆ: PIKAZA

Ostatni dzień zimy, po prostu nosiło mnie, musiałem gdzieś pojechać w tamten weekend. Znajomkowie jakoś niezbyt chętni na wyskok w góry - padało w ciągu tygodnia, cóż zrobić...
Na ratunek przyszedł Pasieczkin, który zaproponował krajoznawczą wycieczkę w okolice Krzeszowic. To nic, że byłem tam przed tygodniem, wszystkie te okolice to dnia mnie większe lub mniejsze nowości, nic się nie stanie, jeśli przejadę gdzieś po raz drugi. Dla okrasy, wyprawa miała aspekt eksploracyjno-poznawczy: mieliśmy zahaczyć o kilka tamtejszych atrakcji takich jak stare mosty, kamieniołomy czy jaskinie. Brzmi fajnie :)

Dojazd do Krzeszowic pociągiem. Niechlubnie zaspałem, ale dogoniłem chłopaków (Paśka, Cichego i Amuna) na drodze do miejscowości Czerna. Wkrótce wbiliśmy na szlak - o dziwo, pomimo opadów, było bardziej sucho niż tydzień wcześniej.

(Wiosna pełną gębą)

(Diabelska Karawana, w tle Diabelski Most - fot. Pasieczkin)

(Jaskinia Gorenicka - "rzuuuć grosika!" - fot. Pasieczkin)